0.6 C
Ploiești
duminică, 9 februarie, 2025
spot_img
AcasăActualitateReorganizări în administrația municipală

Reorganizări în administrația municipală

Primăria Ploiești își va schimba din nou organigrama. În prezent, numărul maxim de posturi este de 349, dintre care trei de demnitate publică, 245 de posturi de funcție publică și 101 posturi de natură contractuală. Reorganizarea vizează desființarea unor funcții publice vacante, dar și reînființarea Direcției Relații Internaționale. În documentele publice se fac următoarele propuneri:
-mutarea Compartimentului Monitorizare Întreprinderi Publice, cu structură de două posturi, la Direcția Economică;
-desființarea a două funcții de execuție vacante la Serviciul Financiar Contabilitate;
-desființarea unei funcții publice de execuție vacantă din cadrul Direcției Tehnic Investiții;
-înființarea compartimentului Control, cu patru funcții publice;
-reînființarea Direcției Relații Internaționale, desființată în luna iunie 2024;
-în cadrul Direcției Relații Publice, Comunicare și Situații de Urgență vor funcționa Compartimentul Managementul Circulației și Evidenței Documentelor, o structură de șase funcții publice de execuție și Compartimentul Curierat, cu o funcție personal contractual de curier;
-în cadrul Direcției Administrație Publică, Juridic-Contencios, Achiziții Publice, Contracte vor funcționa Compartimentul Managementul calității, cu 5 funcții publice de execuție și Compartimentul Arhivă-cu trei funcții publice de execuție.

Articol de Elena Şerban

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole recente