Potrivit Ordonanței nr.111/2020, ANAF începe operaționalizarea Registrului Fiscal Electronic pentru conturi bancare și conturi de plăși identificate prin IBAN. Agenția de presă Rador scrie că băncile și instituțiile care au conturi financiare pentru companii și persoane fizice sunt obligate să trimită către Fisc toate informațiile financiare legate de mișcarea conturilor persoanelor fizice și ale companiilor,
Prin acest registru, România transpune o directivă europeană pentru prevenirea și combaterea spălării banilor. ANAF va avea acces la următoarele informații: pentru titularul de cont-client, persoanele care dețin dreptul de semnătură pentru conturile deschise și orice persoană care pretinde că acționează în numele clientului- numele, însoțit de celelalte date de identificare;
pentru beneficiarul real al titularului de cont-client- numele, însoțit de celelalte date de identificare;
pentru contul bancar sau de plăți-numărul IBAN și data deschiderii și închiderii contului; pentru casetele de valori-numele concesionarului, însoțit de celelalte date de identificare și durata perioadei de concesionare. Informațiile sunt păstrate pentru o perioadă de 10 ani de la încetarea relației de afaceri dintre bănci și clienți.